حــمــیــد نریــمــانـی

حــمــیــد نریــمــانـی

نامه به همشریان عزیز هادی شهر

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۴۷ ق.ظ


به نام خداوند مهربان

حضور ارزشمند همشهریان عزیز هادی شهر

با تقدیم سلام و احترام

حمد و ستایش زیبندۀ پروردگار عالمیان است و تقدیر و تشکر شایستۀ شما مردم فهیم و حق طلب. همانگونه که مستحضرید نهاد مقدس شورا با هدف والای خدمت رسانی به مردم تشکیل شد و اینجانب نیز با هدف خیر و نگاه به وظایف واقعی این نهاد وارد عرصۀ انتخابات شدم که با نظر لطف شما بزرگواران افتخار خدمت­رسانی نصیب بنده گردید. برای رسیدن به اهداف ارزشمند این جایگاه و خدمت رسانی صحیح به مردم عزیز، پیمودن مسیری مشخص و روشن ضروری است، و اگر در طی این مسیر انـحرافی صـورت پذیرد، در نهایت از هـدف اصلی خود بسیار دور خـواهد شد. با توجه به اشتباهات، اشکالات و دخـالت­های بی­شماری که در طی این مدت مشاهده نمودم، دو راه برایم وجود داشت: یا باید بر این موارد اشتباه چشم پوشی می­کردم که در نهایت نوعی همراهی با این روند اشتباه محسوب می­گشت و یا از ادامۀ همراهی با این نهاد مقدس خودداری می نمودم، که این موضوع با توجه به بار امانتی که از سوی شما عزیزان بر خودم احساس می­کردم بسیار دشوار بود و مدت زیادی مرا در تردید قرار داد، اما با این امید که مغفرت حضرت حق و حقیقت طلبی شما بزرگواران یاور بنده باشد، اقدام به استعفا از عضویت در شورا نمودم.

همواره آگاه بودم که هجمه­های بسیاری از سوی بدخواهان آغاز خواهد شد، همان کسانی که ادعای دموکراسی دارند ولی در عمل استبداد مطلق را به نمایش می­گذارند و آنان که دم از اصلاح­طلبی می­زنند اما هیچ گونه تغییر و اصلاحی را دربارۀ خود پذیرا نیستند. این افراد اشتغال بنده در ادارۀ بهزیستی را دلیل استعفا و آن را نشانۀ توهین به ساحت مقدس مردم اعلام نمودند. بنده در آزمون استخدامی سال 1392 در سازمان بهزیستی شهرستان بابل قبول شدم و با توجه به اینکه اشتغال در این سازمان دولتی هیچ­گونه مغایرت قانونی با حضور در شورای شهر ندارد، هر گونه تأکید بر این موضوع کذب محض می­باشد. مسئلۀ دیگری که گمان نمی­کردم کاری خلاف شرع، عرف یا قانون باشد ازدواج بوده است! که این افراد آن را از دلایل اصلی استعفا عنوان می­کنند، اما با توجه به اینکه همسر بنده علی­رغم همۀ مسائل مذکور، همیشه مشوّق بنده در امر شورا و فعالیت برای مردم عزیز بوده­اند، این موضوع نیز بهانه­ای بیش نیست جهت گمراه نمودن مردم بزرگوار هادی شهر.

در پایان به دلیل اعتماد شما بزرگواران به اینجانب و از اینکه با امید حرکت، توسعه و پیشرفت شـهر به جوانان اعتماد داشتید، بی­نهایت سپاسگزارم. از یکایک شما عزیزان طلب بخشش، حلالیت و دعای خیر دارم و از خداوند متعال صحت، سلامت و موفقیت شما را خواستارم.


خدایا چنان کن سرانجام کار                            تو خشنود باشی و ما رستگار­­­­


ارادتمند شما

حمید نریمانی

فروردین 1394


نظرات  (۱)

۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۰ آشنای ناشناس
ما به شما ایمان داریم حاجی جان
امیدواریم هر جا که هستین موفق و سربلند باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی